loading...

آموزش هاي كاربردي ديجيتال ماركتينگ

بهترين و جديدترين آموزش هاي كاربردي ديجيتال ماركتينگ

بازدید : 323
شنبه 20 دی 1399 زمان : 12:49

روش‌های بازاریابی دیجیتال مرتب تغییر می‌کنند و رفتار مشتری‌ها هم در حال عوض شدن است. اگر در دنیای دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنید، باید همیشه به روز و به قول معروف آپدیت باشید. حتما از خودتان می‌پرسید که برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی چه کارهایی باید انجام بدهم؟ چطور ترندهای جدید دیجیتال مارکتینگ را یاد بگیرم و از آنها استفاده کنم؟

نگران نباشید؛ در این مقاله بهترین روش‌های بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۲۰ را با هم مرور خواهیم کرد. روش‌ها در ۹ دسته‌بندی کلی تقسیم شده اند تا فهم آن‌ها برای شما راحت‌تر باشد.

بعد از خواندن این مقاله به قول خودمان ۳ هیچ از رقبا جلو می‌افتید! اول هم از محتوای ویدیویی شروع می‌کنیم که هم کاربرها عاشق آن هستند و هم کسب و کارهای جدید شدیداً به آن علاقه نشان می‌دهند.

۱- محتوای ویدیویی؛ از بهترین روش‌های بازاریابی دیجیتال

شاید درباره «تیک‌تاک» چیزهایی شنیده باشید. اپلیکیشنی که به سرعت هر چه تمام‌تر رشد کرد. شاید باورتان نشود، ولی روزی بیشتر از یک میلیون نفر ویدیوهای تیک‌تاک را می‌بینند! می‌دانید راز موفقیت تیک‌تاک چیست؟ به اشتراک گذاشتن محتوای ویدیویی جذاب. برای همین دیجیتال مارکترها ویدیو مارکتینگ را از قدرتمندترین روش‌های بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۲۰ می‌دانند.

البته برای موفقیت در ویدیو مارکتینگ باید یک نکته را در نظر داشته باشید. محتوای ویدیویی کسب و کار شما باید کوتاه، خلاقانه، هوشمندانه و مفید باشد. به شکلی که کاربرها دوست داشته باشند آن را با دیگران به اشتراک بگذارند.

دستیارهای صوتی در بازاریابی دیجیتال

پیش‌بینی می‌شود در سال جدید استفاده از دستیارهای صوتی افزایش پیدا کند. احتمالا تا پایان سال ۲۰۲۱ حدود ۱٫۶ میلیارد نفر از این دستیارها استفاده خواهند کرد. (۳۰۰ میلیون بیشتر از جمعیت چین ). برای همین است که این موضوع را جز روش‌های بازاریابی دیجیتال در حال رشد به حساب می‌آورند.

نکته اینجاست که کاربرها از دستیارهای صوتی فقط برای پرسیدن ساعت و فرستادن ایمیل استفاده نمی‌کنند. کم‌کم زحمت همه کارها از جمله جستجو در اینترنت و چیزهای ریز و درشت دیگر، روی دوش این گجت‌های دوست‌داشتنی می‌افتد. پس باید بیشتر به آنها اهمیت بدهید و فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ خود را مطابق با دستیارهای صوتی پیش ببرید.

بازاریابی دیجیتال، با کمک برند‌سازی

زمانی بود که کاربرها از ما فقط انتظار داشتند که درباره محصول یک توضیح ارائه کنیم که بشود از آن استفاده کرد. ولی اکنون شرایط فرق کرده است. به عنوان یک برند، مردم از ما انتظارهایی دارند. اگر انتظاراتشان را برآورده نکنیم، محکوم به شکست هستیم. پس برندسازی را باید یکی از روش‌های بازاریابی دیجیتال موثر بدانیم.

به عنوان مثال، چشم‌انداز برند در مسائل مختلف، اکنون برای مشتری‌ها مهم است. همین مسائل باعث می‌شود که افراد نسبت به برند احساس خوبی داشته باشند. در سال ۲۰۲۰، موضع کسب و کارها درباره موضوعاتی مثل تغییرات آب و هوایی اهمیت زیادی خواهد داشت. کاربرها می‌خواهند از سمت شما صدایی واضح، قوی و شفاف بشنوند.

تاثیر شگفت انگیز موبایل روی آینده دیجیتال مارکتینگ

همه روش‌های بازاریابی دیجیتال باید به قول معروف موبایل‌فرندلی باشند. کاربرها آنقدر از اسمارت‌فون‌ها استفاده می‌کنند که اکنون همه صفحات وب، اول روی موبایل ایندکس می‌شوند (Mobile-first Index).

البته نرخ تبدیل روی موبایل‌ها هنوز به پای دسکتاپ نمی‌رسد. ولی به هر حال، استفاده از موبایل روز به روز در حال بیشتر شدن است. در سال ۲۰۲۰ هم انتظار می‌رود موبایل مارکتینگ جز روش‌های بازاریابی دیجیتال اصلی باشد.

در این مورد از بازاریابی اینترنتی، می‌توان کارهایی را انجام داد:

  • توسعه فناوری‌های جدید مثل AMP و PWA
  • بهینه‌سازی بر اساس رفتار کاربرها
  • اندازه‌گیری دقیق داده‌ها برای ترسیم بهتر نقشه سفر مشتری

شفافیت برند در دیجیتال مارکتینگ

به زبان ساده باید تکلیف خود را با مشتری‌ها مشخص کنید. آدم‌های ۲۵ تا ۳۵ ساله که جز اصلی‌ترین دسته‌ها در بازاریابی اینترنتی هستند، همگی تمایل دارند دنیا را عوض کنند، حداقل به سهم خودشان. همین جوان‌ها با ابزارهای مختلفی که در اختیار دارند، تمام اطلاعات درباره برندها را به دست می‌آورند. پس مواضع، شعارها و تمام چیزهای مربوط به برند، باید کاملا شفاف و روشن باشد.

یک نکته را باید بدانید؛ اگر ۷۷ درصد از برندها همین الان از بین بروند، هیچ اتفاقی نمی‌افتد! مردم برای نیازهای خود به کسب و کارهای دیگر مراجعه می‌کنند، بدون آن که مشکلی پیش بیاید. پس برندینگ یکی از اصلی‌ترین روش‌های بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۲۰ خواهد بود. به عنوان صاحب کسب و کار، باید مشخص کنید برندتان در مسائل اجتماعی و مردمی ‌چه نقشی دارد.

بازاریابی دیجیتال و شخصی‌سازی

بازاریابی سنتی کم کم در حال واگذار کردن میدان به بازاریابی به سبک «یادگیری ماشین» (Machine Learning) است. مارکترها اکنون می‌توانند به کمک این فناوری، اطّلاعات بیشتری درباره تجربه کاربری به دست بیاورند و بهتر از قبل، مسیر سفر مشتری را شخصی‌سازی کنند. با این کار نرخ درگیری (Engagement) افزایش پیدا می‌کند و بهتر می‌توان ارزش ایجاد کرد.

با به‌کارگیری اطلاعات به دست آمده از یادگیری ماشین، دیجیتال مارکتینگ بیشتر حالت انسانی و شخصی پیدا می‌کند. به زبان ساده بخواهیم بگوییم، انگار که روبه‌روی هر مشتری نشسته‌اید و مستقیم با او حرف می‌زنید و دقیقاً همین رو در رو بودن با مشتری است که سبب خواهد شد تا افراد بیشتری به سمت برند شما روانه شود.

جستجوی تصویری؛ شاه‌کلید بازاریابی اینترنتی

شاید قبلا این جمله را به خودتان گفته باشید: «تا این جنس را نبینم نمی‌توانم برای خرید آن تصمیم بگیرم». خب، شما تنها نیستید و چند میلیارد نفر دیگر هم مثل شما فکر می‌کنند. برای همین جستجوی تصویری از مهم‌ترین ترندها در روش‌های بازاریابی دیجیتال به شمار می‌رود.

جالب است بدانید که از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ جستجوی تصویری با موبایل، ۶۰ درصد بیشتر شده است. پس در سال ۲۰۲۰ باید در کنار محتوای متنی، تصویرها را هم در نظر بگیرید. عکس‌ها می‌توانند شانس موفقیت کسب و کار شما را چند برابر کنند. (اکنون موتور جست‌وجوی گوگل با کمک اطّلاعات خود تصاویر همچون تگ ALT‌ اطلاعات لازم را از اون تصویر دریافت می‌کند.)

بازاریابی داده‌محور

داده‌ها در دنیای بازاریابی دیجیتال امروز، همه چیز هستند. در گذشته قوانین ثابتی برای بازاریابی در نظر گرفته می‌شد و معمولا هم جواب می‌داد. اما حالا شرایط فرق کرده است. کاربرها انتظار دارند برایشان وقت بگذارید و همه چیز را شخصی‌سازی کنید.

اگر در دنیای تبلیغات فعال هستید، می‌توانید با استفاده از یادگیری ماشین و مدل‌های مختلف آن، استراتژی‌های قیمت‌گذاری خود را بهتر انتخاب کنید.

کمپین‌های خلاقیت ‌محور یکی از روش‌های بازاریابی دیجیتال

واقعیت این است که امروزه کیفیت کالای برندها بسیار شبیه هم است. پس اگر دنبال فروش بیشتر هستید، باید در همه چیز خلاقیت داشته باشید. کمپین‌های خلاقانه از بهترین روش‌های بازاریابی دیجیتال در عصر جدید هستند.

پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۲۰ کسب و کارها روی استراتژی‌های مبتنی بر خلاقیت، تمرکز بیشتری داشته باشند. این روش دست برندها را برای انجام کارهای مختلف باز می‌گذارد. اندازه‌گیری داده‌ها هم می‌تواند بهتر و دقیق‌تر از قبل انجام شود. بخواهیم ساده بگوییم، می‌توانید تبلیغات مرتبط را به مشتری‌های مرتبط و در زمان درست، نشان بدهید.

درباره انواع روش های بازاریابی اینترنتی آموزش های به روزی در وبسایت مارکترها منتشر شده است که کافیه به لینک زیر سر بزنید:

https://www.marketerha.com/category/articles/internet-marketing

سئو

بهینه سازی موتور جستجو یکی از مهمترین روشهای و تکنکیهای بازاریابی دیجیتال است :

بهینه سازی برای موتورهای جستجو ! این به معنای ایجاد محتوایی است که افراد به طور فعال در جستجوی آن هستند و همچنین اطمینان حاصل می کنند که این محتوا و سیستم عامل هایی که در آن قرار دارد نیز از نظر فنی بهینه شده است. صرف نظر از اینکه در چه شغلی یا صنعتی هستید ، همه باید این کار را انجام دهند.

مزایا

رایگان است!

هنگامی که نام تجاری شما در نتایج جستجوی ارگانیک ظاهر می شود ، از نظر مشتریان “معتبر” و عینی تر است

معایب

ممکن است مجبور نباشید به طور خاص برای نتایج جستجو هزینه کنید ، اما ایجاد محتوای شگفت انگیز و انجام بهینه سازی فنی وب سایت خود به زمان و تلاش نیاز دارد.

شما در حال تغییر الگوریتم های Google هستید و با تمام محتوایی که اکنون وجود دارد ، بسیار سخت است که بتوانید در نتایج عالی رتبه بندی قرار گیرید.

مراحل بعدی

سئو با محتوا شروع می شود ، بنابراین ابتدا آن استراتژی محتوا را عملی کنید (نگاه کنید به ابزار بازاریابی دیجیتال شماره یک). برای یافتن مواردی که افراد در جستجوی آن هستند ، تحقیق واژه های کلیدی انجام دهید و سعی کنید در بالای جدیدترین به روزرسانی ها مانند Google خود را حفظ کنید. اگر تازه کار خود را شروع کرده اید ، می توانید از یک افزونه برای بهینه سازی سایت خود استفاده کنید (به عنوان مثال Yoast برای وردپرس) یا اگر بودجه بیشتری دارید ، می توانید با یک متخصص سئو برای انجام کار جامع تری کار کنید .

PPC

پرداخت به ازای هر کلیک تبلیغات جستجوی پولی است ، به عنوان مثال ، Google Adwords یا Bing Ads. به نظر می رسد تقریباً مشابه نتایج جستجوی طبیعی است ، با این تفاوت که در بالای صفحه با یک جعبه کوچک که روی آن «Ad» نوشته شده است ، ظاهر می شود. شما می توانید از طریق حراج براساس کلمات کلیدی ، موقعیت جغرافیایی و جمعیتی ، جایگاه بالاتری را خریداری کنید – این امر به ویژه برای تجارت الکترونیکی و مشاغل محلی مفید است.

مزایا

اگر بخواهید هزینه آن را پرداخت کنید ، PPC به سرعت می تواند یک رتبه برتر را برای شما خریداری کند

شما فقط وقتی کسی کلیک می کند، پرداخت انجام می دهید (از این رو نام آن روی آن است!)

معایب

ممکن است گران شود ، به ویژه هنگامی که کلمات کلیدی معروف را هدف قرار می دهید

بسیاری از مشتریان نسبت به تبلیغات پولی بدبین هستند و احتمالاً به نتایج جستجوی طبیعی اعتماد دارند.

مراحل بعدی

اگر پول آن را دارید ، می توانید از PPC برای تکمیل و تقویت کارهایی که برای بهینه سازی جستجوی طبیعی انجام می دهید استفاده کنید. باز هم ، شما باید تحقیق در مورد کلمات کلیدی را انجام دهید و سپس با ترکیبات مختلف هدف قرار دادن و کپی تبلیغات بازی کنید تا ببینید چه چیزی کار می کند ، اطمینان حاصل کنید که در حین کار ردیابی و بهینه سازی می کنید. PPC می تواند کاملاً پیچیده شود ، بنابراین در صورت امکان ، حتما یا یک آژانس بازاریابی دیجیتال صحبت کنید.

منبع: marketingirantalent.com

روش‌های بازاریابی دیجیتال مرتب تغییر می‌کنند و رفتار مشتری‌ها هم در حال عوض شدن است. اگر در دنیای دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنید، باید همیشه به روز و به قول معروف آپدیت باشید. حتما از خودتان می‌پرسید که برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی چه کارهایی باید انجام بدهم؟ چطور ترندهای جدید دیجیتال مارکتینگ را یاد بگیرم و از آنها استفاده کنم؟

نگران نباشید؛ در این مقاله بهترین روش‌های بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۲۰ را با هم مرور خواهیم کرد. روش‌ها در ۹ دسته‌بندی کلی تقسیم شده اند تا فهم آن‌ها برای شما راحت‌تر باشد.

بعد از خواندن این مقاله به قول خودمان ۳ هیچ از رقبا جلو می‌افتید! اول هم از محتوای ویدیویی شروع می‌کنیم که هم کاربرها عاشق آن هستند و هم کسب و کارهای جدید شدیداً به آن علاقه نشان می‌دهند.

۱- محتوای ویدیویی؛ از بهترین روش‌های بازاریابی دیجیتال

شاید درباره «تیک‌تاک» چیزهایی شنیده باشید. اپلیکیشنی که به سرعت هر چه تمام‌تر رشد کرد. شاید باورتان نشود، ولی روزی بیشتر از یک میلیون نفر ویدیوهای تیک‌تاک را می‌بینند! می‌دانید راز موفقیت تیک‌تاک چیست؟ به اشتراک گذاشتن محتوای ویدیویی جذاب. برای همین دیجیتال مارکترها ویدیو مارکتینگ را از قدرتمندترین روش‌های بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۲۰ می‌دانند.

البته برای موفقیت در ویدیو مارکتینگ باید یک نکته را در نظر داشته باشید. محتوای ویدیویی کسب و کار شما باید کوتاه، خلاقانه، هوشمندانه و مفید باشد. به شکلی که کاربرها دوست داشته باشند آن را با دیگران به اشتراک بگذارند.

دستیارهای صوتی در بازاریابی دیجیتال

پیش‌بینی می‌شود در سال جدید استفاده از دستیارهای صوتی افزایش پیدا کند. احتمالا تا پایان سال ۲۰۲۱ حدود ۱٫۶ میلیارد نفر از این دستیارها استفاده خواهند کرد. (۳۰۰ میلیون بیشتر از جمعیت چین ). برای همین است که این موضوع را جز روش‌های بازاریابی دیجیتال در حال رشد به حساب می‌آورند.

نکته اینجاست که کاربرها از دستیارهای صوتی فقط برای پرسیدن ساعت و فرستادن ایمیل استفاده نمی‌کنند. کم‌کم زحمت همه کارها از جمله جستجو در اینترنت و چیزهای ریز و درشت دیگر، روی دوش این گجت‌های دوست‌داشتنی می‌افتد. پس باید بیشتر به آنها اهمیت بدهید و فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ خود را مطابق با دستیارهای صوتی پیش ببرید.

بازاریابی دیجیتال، با کمک برند‌سازی

زمانی بود که کاربرها از ما فقط انتظار داشتند که درباره محصول یک توضیح ارائه کنیم که بشود از آن استفاده کرد. ولی اکنون شرایط فرق کرده است. به عنوان یک برند، مردم از ما انتظارهایی دارند. اگر انتظاراتشان را برآورده نکنیم، محکوم به شکست هستیم. پس برندسازی را باید یکی از روش‌های بازاریابی دیجیتال موثر بدانیم.

به عنوان مثال، چشم‌انداز برند در مسائل مختلف، اکنون برای مشتری‌ها مهم است. همین مسائل باعث می‌شود که افراد نسبت به برند احساس خوبی داشته باشند. در سال ۲۰۲۰، موضع کسب و کارها درباره موضوعاتی مثل تغییرات آب و هوایی اهمیت زیادی خواهد داشت. کاربرها می‌خواهند از سمت شما صدایی واضح، قوی و شفاف بشنوند.

تاثیر شگفت انگیز موبایل روی آینده دیجیتال مارکتینگ

همه روش‌های بازاریابی دیجیتال باید به قول معروف موبایل‌فرندلی باشند. کاربرها آنقدر از اسمارت‌فون‌ها استفاده می‌کنند که اکنون همه صفحات وب، اول روی موبایل ایندکس می‌شوند (Mobile-first Index).

البته نرخ تبدیل روی موبایل‌ها هنوز به پای دسکتاپ نمی‌رسد. ولی به هر حال، استفاده از موبایل روز به روز در حال بیشتر شدن است. در سال ۲۰۲۰ هم انتظار می‌رود موبایل مارکتینگ جز روش‌های بازاریابی دیجیتال اصلی باشد.

در این مورد از بازاریابی اینترنتی، می‌توان کارهایی را انجام داد:

  • توسعه فناوری‌های جدید مثل AMP و PWA
  • بهینه‌سازی بر اساس رفتار کاربرها
  • اندازه‌گیری دقیق داده‌ها برای ترسیم بهتر نقشه سفر مشتری

شفافیت برند در دیجیتال مارکتینگ

به زبان ساده باید تکلیف خود را با مشتری‌ها مشخص کنید. آدم‌های ۲۵ تا ۳۵ ساله که جز اصلی‌ترین دسته‌ها در بازاریابی اینترنتی هستند، همگی تمایل دارند دنیا را عوض کنند، حداقل به سهم خودشان. همین جوان‌ها با ابزارهای مختلفی که در اختیار دارند، تمام اطلاعات درباره برندها را به دست می‌آورند. پس مواضع، شعارها و تمام چیزهای مربوط به برند، باید کاملا شفاف و روشن باشد.

یک نکته را باید بدانید؛ اگر ۷۷ درصد از برندها همین الان از بین بروند، هیچ اتفاقی نمی‌افتد! مردم برای نیازهای خود به کسب و کارهای دیگر مراجعه می‌کنند، بدون آن که مشکلی پیش بیاید. پس برندینگ یکی از اصلی‌ترین روش‌های بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۲۰ خواهد بود. به عنوان صاحب کسب و کار، باید مشخص کنید برندتان در مسائل اجتماعی و مردمی ‌چه نقشی دارد.

بازاریابی دیجیتال و شخصی‌سازی

بازاریابی سنتی کم کم در حال واگذار کردن میدان به بازاریابی به سبک «یادگیری ماشین» (Machine Learning) است. مارکترها اکنون می‌توانند به کمک این فناوری، اطّلاعات بیشتری درباره تجربه کاربری به دست بیاورند و بهتر از قبل، مسیر سفر مشتری را شخصی‌سازی کنند. با این کار نرخ درگیری (Engagement) افزایش پیدا می‌کند و بهتر می‌توان ارزش ایجاد کرد.

با به‌کارگیری اطلاعات به دست آمده از یادگیری ماشین، دیجیتال مارکتینگ بیشتر حالت انسانی و شخصی پیدا می‌کند. به زبان ساده بخواهیم بگوییم، انگار که روبه‌روی هر مشتری نشسته‌اید و مستقیم با او حرف می‌زنید و دقیقاً همین رو در رو بودن با مشتری است که سبب خواهد شد تا افراد بیشتری به سمت برند شما روانه شود.

جستجوی تصویری؛ شاه‌کلید بازاریابی اینترنتی

شاید قبلا این جمله را به خودتان گفته باشید: «تا این جنس را نبینم نمی‌توانم برای خرید آن تصمیم بگیرم». خب، شما تنها نیستید و چند میلیارد نفر دیگر هم مثل شما فکر می‌کنند. برای همین جستجوی تصویری از مهم‌ترین ترندها در روش‌های بازاریابی دیجیتال به شمار می‌رود.

جالب است بدانید که از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ جستجوی تصویری با موبایل، ۶۰ درصد بیشتر شده است. پس در سال ۲۰۲۰ باید در کنار محتوای متنی، تصویرها را هم در نظر بگیرید. عکس‌ها می‌توانند شانس موفقیت کسب و کار شما را چند برابر کنند. (اکنون موتور جست‌وجوی گوگل با کمک اطّلاعات خود تصاویر همچون تگ ALT‌ اطلاعات لازم را از اون تصویر دریافت می‌کند.)

بازاریابی داده‌محور

داده‌ها در دنیای بازاریابی دیجیتال امروز، همه چیز هستند. در گذشته قوانین ثابتی برای بازاریابی در نظر گرفته می‌شد و معمولا هم جواب می‌داد. اما حالا شرایط فرق کرده است. کاربرها انتظار دارند برایشان وقت بگذارید و همه چیز را شخصی‌سازی کنید.

اگر در دنیای تبلیغات فعال هستید، می‌توانید با استفاده از یادگیری ماشین و مدل‌های مختلف آن، استراتژی‌های قیمت‌گذاری خود را بهتر انتخاب کنید.

کمپین‌های خلاقیت ‌محور یکی از روش‌های بازاریابی دیجیتال

واقعیت این است که امروزه کیفیت کالای برندها بسیار شبیه هم است. پس اگر دنبال فروش بیشتر هستید، باید در همه چیز خلاقیت داشته باشید. کمپین‌های خلاقانه از بهترین روش‌های بازاریابی دیجیتال در عصر جدید هستند.

پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۲۰ کسب و کارها روی استراتژی‌های مبتنی بر خلاقیت، تمرکز بیشتری داشته باشند. این روش دست برندها را برای انجام کارهای مختلف باز می‌گذارد. اندازه‌گیری داده‌ها هم می‌تواند بهتر و دقیق‌تر از قبل انجام شود. بخواهیم ساده بگوییم، می‌توانید تبلیغات مرتبط را به مشتری‌های مرتبط و در زمان درست، نشان بدهید.

درباره انواع روش های بازاریابی اینترنتی آموزش های به روزی در وبسایت مارکترها منتشر شده است که کافیه به لینک زیر سر بزنید:

https://www.marketerha.com/category/articles/internet-marketing

سئو

بهینه سازی موتور جستجو یکی از مهمترین روشهای و تکنکیهای بازاریابی دیجیتال است :

بهینه سازی برای موتورهای جستجو ! این به معنای ایجاد محتوایی است که افراد به طور فعال در جستجوی آن هستند و همچنین اطمینان حاصل می کنند که این محتوا و سیستم عامل هایی که در آن قرار دارد نیز از نظر فنی بهینه شده است. صرف نظر از اینکه در چه شغلی یا صنعتی هستید ، همه باید این کار را انجام دهند.

مزایا

رایگان است!

هنگامی که نام تجاری شما در نتایج جستجوی ارگانیک ظاهر می شود ، از نظر مشتریان “معتبر” و عینی تر است

معایب

ممکن است مجبور نباشید به طور خاص برای نتایج جستجو هزینه کنید ، اما ایجاد محتوای شگفت انگیز و انجام بهینه سازی فنی وب سایت خود به زمان و تلاش نیاز دارد.

شما در حال تغییر الگوریتم های Google هستید و با تمام محتوایی که اکنون وجود دارد ، بسیار سخت است که بتوانید در نتایج عالی رتبه بندی قرار گیرید.

مراحل بعدی

سئو با محتوا شروع می شود ، بنابراین ابتدا آن استراتژی محتوا را عملی کنید (نگاه کنید به ابزار بازاریابی دیجیتال شماره یک). برای یافتن مواردی که افراد در جستجوی آن هستند ، تحقیق واژه های کلیدی انجام دهید و سعی کنید در بالای جدیدترین به روزرسانی ها مانند Google خود را حفظ کنید. اگر تازه کار خود را شروع کرده اید ، می توانید از یک افزونه برای بهینه سازی سایت خود استفاده کنید (به عنوان مثال Yoast برای وردپرس) یا اگر بودجه بیشتری دارید ، می توانید با یک متخصص سئو برای انجام کار جامع تری کار کنید .

PPC

پرداخت به ازای هر کلیک تبلیغات جستجوی پولی است ، به عنوان مثال ، Google Adwords یا Bing Ads. به نظر می رسد تقریباً مشابه نتایج جستجوی طبیعی است ، با این تفاوت که در بالای صفحه با یک جعبه کوچک که روی آن «Ad» نوشته شده است ، ظاهر می شود. شما می توانید از طریق حراج براساس کلمات کلیدی ، موقعیت جغرافیایی و جمعیتی ، جایگاه بالاتری را خریداری کنید – این امر به ویژه برای تجارت الکترونیکی و مشاغل محلی مفید است.

مزایا

اگر بخواهید هزینه آن را پرداخت کنید ، PPC به سرعت می تواند یک رتبه برتر را برای شما خریداری کند

شما فقط وقتی کسی کلیک می کند، پرداخت انجام می دهید (از این رو نام آن روی آن است!)

معایب

ممکن است گران شود ، به ویژه هنگامی که کلمات کلیدی معروف را هدف قرار می دهید

بسیاری از مشتریان نسبت به تبلیغات پولی بدبین هستند و احتمالاً به نتایج جستجوی طبیعی اعتماد دارند.

مراحل بعدی

اگر پول آن را دارید ، می توانید از PPC برای تکمیل و تقویت کارهایی که برای بهینه سازی جستجوی طبیعی انجام می دهید استفاده کنید. باز هم ، شما باید تحقیق در مورد کلمات کلیدی را انجام دهید و سپس با ترکیبات مختلف هدف قرار دادن و کپی تبلیغات بازی کنید تا ببینید چه چیزی کار می کند ، اطمینان حاصل کنید که در حین کار ردیابی و بهینه سازی می کنید. PPC می تواند کاملاً پیچیده شود ، بنابراین در صورت امکان ، حتما یا یک آژانس بازاریابی دیجیتال صحبت کنید.

منبع: marketingirantalent.com

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 2

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 130
  • بازدید سال : 2553
  • بازدید کلی : 31068
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی